שעות עבודה | ימים א' עד ה' 8:00-20:00 | ימי ו' 8:00-15:00
twitter facebook-call facebook-call facebook-call

פתיחת תיק גירושין בהסכמה

27.05.2024

פתיחת תיק גירושין בהסכמה הינו הליך משותף שמתבצע בהסכמה. ברוב המקרים יהיה מדובר במצב שבו בני הזוג כבר הגיעו להסכמות ויתכן אפילו שהגיעו להסכם גירושין בהסכמה אשר אושר בבית המשפט לענייני משפחה וכל שנותר הוא לבצע את הליך הגירושין עצמם – מתן גט. עליהם להגיע לבית הדין הרבני, רצוי שיהיו מיוצגים ולהביא את ההסכמות שאליהן הגיעו במשותף, וכך התהליך יכול להתבצע בצורה הרבה יותר נוחה וחלק מתוך הנחת יסוד שכבר יש הסכמות ומדובר בשלב מתקדם בתהליך כולו. בית הדין הרבני יתייחס במלוא הרצינות להסכם הגירושין ואפשר יהיה להמשיך את התהליך ואת קבלת הגט.

החשיבות של פתיחת תיק גירושין בהסכמה

באופן כללי חשוב מאד שכל תהליך הגירושין יתבצע בהסכמה של בני הזוג על מנת לסיים אותו באווירה טובה יותר וכדי להגיע להסכמות כמה שיותר מהר. פתיחת תיק גירושין בהסכמה קשור כאמור להתנהלות של התהליך בבית הדין הרבני. הנושא של הסכמות חשוב וישליך גם על התהליך בבית הדין הרבני ולכן כאשר מגיעים לשם עם הסכמות שכבר הגיעו אליהן בני הזוג התהליך יהיה מהיר יותר וגם הרבה יותר יעיל. במידה ואין עדיין הסכמות שאושרו בבית המשפט לענייני משפחה הרי שהמחלוקות עלולות להימשך גם בבית הדין הרבני ביתר שאת.

החשיבות של ליווי מצד עורך דין מנוסה

בין אם יש הסכמות ובין אם היחסים בין בני הזוג אינם טובים – חשוב מאד להיות מיוצגים ולקבל הסבר מדויק של כל מה שעומד לקרות. עורכי הדין המנוסים והמקצועיים ידאגו לייצג את הלקוחות שלהם גם בבית הדין הרבני וינחו אותם באשר לכל התקדמות בתהליך. פתיחת תיק גירושין בהסכמה גם היא תתרחש בסיוע צמוד של עורכי הדין ובהמלצתם והם תמיד יהיו בתמונה כדי להסביר ולסייע בכל שאלה שמתעוררת.

עו"ד גילה עיני שהינה עורכת דין מגשרת מומחית בדיני משפחה עומדת לרשותכם בייעוץ לנושאי גירושין ופתיחת תיק, מענה על שאלות או ייצוג בתהליך. 08-9573333

שלח
1
💬 Need help?
אפשר לעזור ?
דילוג לתוכן