שעות עבודה | ימים א' עד ה' 8:00-20:00 | ימי ו' 8:00-15:00
twitter facebook-call facebook-call facebook-call

עורך דין לענייני משפחה

22.05.2023

עורך דין משפחה

גירושין הם תהליך מורכב שמשפיע כמעט על כל היבט בחיים – מפיננסי ועד רגשי, פיזי ועד משפטי. אלא אם כן הייתם נשואים לזמן קצר בלבד – ואין לך רכוש, נכסים או ילדים – סביר להניח שתזדקק לעזרה מקצועית של עורך דין משפחה שילווה אתכם לעתיד בריא ומאושר לאחר הגירושין. עורכת דין גילה עיני, מומחית בדיני משפחה ומגשרת, מייצגת לקוחות בתהליכי גירושין.

תפקיד עורך דין משפחה

דמות המרכזית בהליך הגירושין שלך – מלבד בני הזוג – הוא עורך דין משפחה, אבל אנשי מקצוע אחרים יכולים לעזור בתהליך. אם אתם עדיין מנסים להגיע להסכמות, מומלץ לשכור שירותי מגשר גירושין, אשר ייתן לך את ההזדמנות לנהל משא ומתן על תנאי הסדר הגירושין שלך מחוץ לאולם בית המשפט לענייני משפחה.

רואה חשבון יכול לטפל בהיבטים הפיננסיים של תיק הגירושין, ומתכנן פיננסי יכול לסייע לכם לאחר סיום הגירושין. מטפל יכול ללוות אתכם בהתמודדות עם ההיבטים הרגשיים של הגירושין, מה שיאפשר לכם להתחיל ליצור לעצמכם חיים חדשים.

מומלץ לשכור איש מקצוע מומחה בתחומו

חשוב לשכור את איש המקצוע הטוב ביותר, שייצג באופן מקצועי ומיומן את האינטרסים שלכם בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. לעורכת דין גילה עיני, מומחית בדיני משפחה ומגשרת, יש ניסיון עשור ונרחב במיוחד בייצוג לקוחות בהליכי גירושין, עד לסיום מוצלח של ההליכים.

עורך דין משפחה

עורכת דין משפחה

בחירת עורך דין משפחה אשר מתאים לצרכים שלכם

בחירת עורך דין משפחה שייצג אתכם עשויה להיות ההחלטה החשובה ביותר שתקבלו במהלך הליך הגירושין שלכם. למרבה הצער, אנשים רבים משקיעים פחות זמן בחיפוש אחר עורך דין לענייני משפחה שיטפל בגירושין שלהם מאשר בקניות של מכונית, בית או דירה חדשים.

זה מזעזע כשחושבים על כך שעתידם, כספם, רכושם והמשמורת והתמיכה בילדיהם עשויים להיות מושפעים לנצח מאיכות עורך הדין לגירושין שהם בוחרים. עורך הדין האידיאלי לגירושין מלווה לקוחות בדיונים על מצבם ואינו ממהסס לומר להם בהתחלה דברים שאולי לא ירצו לשמוע. אחרי פגישת ייעוץ עם עורך דין משפחה, ניתן לענות על שלוש שאלות: האם אני מרגיש בנוח עם האדם הזה? האם אני מכבד את דעתו? האם האדם הזה מכבד את דעתי?

בחירת עורך דין דיני משפחה

חשוב לבחור עורך דין דיני משפחה שאפשר לסמוך עליו, שמבין את המצב שלכם ויודע מה אתם מעוניינים להשיג מההליך. עורך הדין ילווה אתכם מתחילת תהליך ההליך המשפטי ועד לסיומו. עורך הדין הטוב ביותר לגירושין מכיר את דיני הגירושין, מישהו שיודע לנצל את החוקים הללו לטובתכם, כך שיש לכם סיכוי טוב לזכות בתיק.

מאפייני משמורת משותפת

בתי המשפט פוסקים משמורת משותפת למקרים בהם שני ההורים יכולים למלא כראוי את תפקידם כהורים. אם אחד ההורים תובע משמורת בלעדית, על ההורה התובע להפריך חזקה, באמצעות ייצוג של עורך דין ענייני משפחה, לפיה משמורת משותפת היא לטובת הילד. לעורכת דין גילה עיני ישי ניסיון עשיר ונרחב במיוחד בדיני משפחה והיא מייצגת את לקוחותיה בנושאי משמורת ילדים עד להשגת החלטה צודקת וראויה.

עורך דין משפחה מומלץ

עורך דין דיני משפחה

לאחר ההחלטה להתגרש, הדבר הבא שעליכם לעשות הוא לשכור עורך דין דיני משפחה. יחד עם זאת, ברוב המקרים זה קל יותר לומר מאשר לעשות. בחירת עורך דין טוב, בקיא ומנוסה שיעזור לכם בתהליך הגירושין יכולה להיות מאתגרת. עורכת דין גילה עיני, מומחית בדיני משפחה, מייצגת לקוחות בתהליכי גירושין.

מומלץ להימנע מבחירת עורך הדין הראשון למשפחה שמוצאים

חשוב לקחת את הזמן בחיפוש אחר עורך דין דיני משפחה. הרשו לעצמכם לקבל מספר אפשרויות על ידי עריכת רשימה של עורכי דין שאתם חושבים שיכולים לספק את סוג השירות המשפטי שאתם צריכים. אל תבחרו מיד בעורך הדין הראשון שתמצאו, והמשיכו לבדוק את האפשרויות.

אם הכספים שלכם מאפשרים זאת, תוכלו לפנות לעורך דין ממשרד גדול, שייצג אתכם גם בהמשך אם הסדר הגירושין לא יבוצע. כמו כן, ישנם עורכי דין מוסמכים לדיני משפחה אשר משכילים, מיומנים ומנוסים בטיפול בנושאי דיני משפחה, לרבות תיקי גירושין. ברוב המקרים, עורך דין דיני משפחה מנוסה יותר בדיני גירושין מאשר אלו שאינם.

יש לבחור איש מקצוע שמתמחה בניהול משא ומתן, שבקיא היטב בהליכים ומנוסה במשפטים באולם בית המשפט לענייני משפחה.

בחירת עורך דין משפחה שמכבד ומעריך את האתיקה המקצועית של הענף שלו

במהלך החיפושים אחר עורך דין גירושין, אתם עשויים למצוא עורכי דין שאוהבים להתפאר בהישגיהם. מומלץ להימנע מעורכי דין שאוהבים להשמיץ עורכי דין אחרים, ושמדברים על הלקוחות והתיקים בעלי הפרופיל הגבוה שלהם, במיוחד אלה שחולקים מידע סודי על תיקים.

חשוב לבחור את עורך הדין הטוב ביותר לגירושין המעניק לכם תשומת לב בלתי מחולקת, מכבד אתכם ומקפיד על אתיקה מקצועית. עורכת דין גילה עיני, מומחית בדיני משפחה, מייצגת לקוחות בהליכי גירושין עד לסיום מוצלח של ההליכים.

עורך דין דיני משפחה

עורך דין ענייני משפחה

במקרים של גירושין, בית המשפט לענייני משפחה באזור השיפוט של בני הזוג, קובע גם הסדרי משמורת ילדים. על פי הוראת החוק, אם לבני הזוג יש ילדים משותפים בעודם נשואים, להורים יש אפוטרופסות משותפת על אותו ילד וזכויות ההורות שוות. לכל הורה יש זכות שווה למשמורת על הילד כאשר הם נפרדים. כל אחד מבני הזוג מיוצג על ידי עורך דין ענייני משפחה בהליכים המשפטיים, שדואג לזכויותיו. עורכת דין ומגרשת, גילה עיני, מלווה את לקוחותיה בתהליכי גירושין.

עורך דין ענייני משפחה מייצג הורים בדיוני משמורת ילדים

בבואו לקבוע את הבית בו יישאר הילד, שואף בית המשפט להגיע להחלטה "לטובת הילד". בהליך הייצוג של אחד ההורים, עורך דין ענייני משפחה מציג בפני השופט טיעונים שיסייעו לשופט להגיע להחלטה לגבי טובת הילד.

ההחלטה מחייבת להתחשב ברצונות הורי הילד וביחסי הילד עם כל אחד מההורים, האחים, ואנשים אחרים שעשויים להשפיע באופן מהותי על טובת הילד, על הנוחות של הילד בביתו, בבית הספר ובקהילה שלו, והבריאות הנפשית והפיזית של האנשים המעורבים.

קביעת סוגי משמורת ילדים

ההורים מקבלים במשותף החלטות שנוגעות לחינוך הילד, לגידולו, ולטיפול הבריאותי. לבתי המשפט יש אפשרות לבחור באחד מכמה סוגי משמורת ולאחר ייעוץ של עורך דין ענייני משפחה, ההורים חותרים לקראת החלטה שמתאימה להם בנוגע לקביעת משמורת הילדים.

משמורת זמנית מעניקה את המשמורת על הילד ליחיד במהלך הליך הגירושין או הפירוד. משמורת בלעדית מעניקה להורה אחד את כל זכויות המשמורת להדרה של ההורה השני. ההורה שאינו משמורן עשוי לקבל זכויות השגחה או במקרים מסוימים, זכויות ראייה בפיקוח. משמורת משותפת מעניקה להורים זכויות שוות בקבלת החלטות לגבי גידול הילד.

שלח
1
💬 Need help?
אפשר לעזור ?
דילוג לתוכן