שעות עבודה | ימים א' עד ה' 8:00-20:00 | ימי ו' 8:00-15:00
twitter facebook-call facebook-call facebook-call

חלוקת רכוש בגירושין

27.05.2024

חלוקת רכוש בגירושין עם ילדים

בין מתוך הנושאים הרבים שצריך לקבל לגביהם החלטות אחרי שמתגרשים הוא הנושא של חלוקת רכוש בגירושין. עם הזמן ולאורך החיים המשותפים של הזוג ביחד כתא משפחתי הצטברו רכוש וכספים וכעת בגירושין, שכל אחד מבני הזוג פונה לפרק ב' משלו צריך לחלק בצורה הוגנת ושוויונית את הרכוש המשותף. חשוב מאד לעשות את זה בליווי מקצועי צמוד של עורך דין שיש לו ניסיון וידע בליווי זוגות בגירושין וכך גם אם מתעוררת סערת רגשות הוא יוכל לדאוג שהצדדים שומרים על ממלכתיות ומתרכזים בעיקר. אט אט אפשר יהיה להגיע להסכמות ובסוף התהליך לחתום על הסכם הגירושין המיוחל.

איך מתבצעת חלוקת רכוש בגירושין?

בבוא העת וללא קשר ליחסים שבין בני הזוג במהלך הגירושין, צריך למפות את כלל הרכוש והכספים אשר עומדים לרשות בני הזוג והתא המשפחתי באופן כללי. חלוקת רכוש בגירושין יכולה להתבצע בצורה שוויונית ויכולה שלא ומכאן החשיבות של נוכחות עורך דין שמתנהג בצורה אובייקטיבית, ללא משוא פנים ולא יחפש רעיונות איך להפלות בין בני הזוג. יילקחו בחשבון פרמטרים רבים לרבות רכוש שנצבר במהלך החיים המשותפים, רכוש שמי מהצדדים הגיע אתו לפני החיים המשותפים, פוטנציאל הכנסה עתידית של כל אחד מבני הזוג, אולי אפילו התרומה לרכוש המשותף ולפעמים גם צורך ברכוש זה או אחר על מנת לספק לילדים המשותפים את הקרקע הטובה ביותר להמשך החיים אצל מי מההורים.

החשיבות של ליווי צמוד מצד עורך דין

אין זה מומלץ להיכנס לתהליך של גירושין ללא עורך דין צמוד שידאג לאינטרסים של הלקוחות שלו ויוודא שאכן הם מקבלים את כל מה שמגיע להם בהסכם הגירושין ובכלל זה במהלך חלוקת רכוש בגירושין. הלקוח צריך לדעת שעורך הדין שלו דואג לו ועומד לרשותו וכמובן להיות שקט ובטוח שעורך הדין של הצד השני לא ינצל אותו. בנוסף לכך חשוב לשמור על יחסים טובים ככל האפשר גם אם יש מחלוקות בין בני הזוג או רגשות פחות חיוביים שעולים.

עו"ד גילה עיני שהינה עורכת דין מגשרת מומחית בדיני משפחה, מנוסה ומקצועית בליווי זוגות בתהליך הגירושין ומומלץ לפנות אליה לליווי, קבלת ייעוץ או ייצוג מלא. 08-9573333

שלח
1
💬 Need help?
אפשר לעזור ?
דילוג לתוכן